Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów zakłada okres 15 dni. Niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany po tym okresie. Aby posiadać prawo do zwrotu, produkt nie może być używany i być w takim stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkt musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu.
Dodatkowe produkty niepodlegające zwrotowi
Niektóre przedmioty związane ze zdrowiem i higieną osobistą, takie jak grzebienie lub szczotki i zestawy podróżne.

Aby dokonać zwrotu, wymagany jest paragon lub dowód zakupu.

Jakikolwiek produkt, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje jego części z przyczyn niezwiązanych z naszym błędem.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu przez nas Twojego zwróconego produktu. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli otrzymasz zatwierdzenie, zwrot zostanie przetworzony, a należna kwota zostanie automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub za pośrednictwem innej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą swojej karty kredytowej, zanim twój zwrot zostanie oficjalnie wykonany, może minąć trochę czasu, lub skontaktuj się z nami przez e-mail.

Produkty z promocji

Zwrotom podlegają tylko produkty w zwykłej cenie, niestety produktów promocyjnych nie można zwracać.

WYSYŁKA:
Standardowy czas dostawy zamówienia na terenie Polski wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Zamówienia staramy się realizować możliwie najszybciej. Większość paczek wysyłamy bezpośrednio po zatwierdzeniu wpłaty na konto.

Koszt dostawy do paczkomatu: 8 zł.

Koszt dostawy kurierem: 12 zł.